الجمعة، ١١ مارس ٢٠١٦

انا مش حبيبتك

انت حبيبي انت ابويا انت ابني
روحي اللي لما تسيبني ثانية قوام تسبني
مشكلتي انك حاجة اكبر من حبيبي
لكن بحس ان انت بس يادوب حاببني

بدات بتلك الكلمات رسالتها الية  مشكلتى معاك ان انت حبيبى ودنيتى وانت يدوب فعلا حاببنى  اكبر مشكلة تواجة اى انسان انة يكون فى علاقة  طرفها الاخر احساسة ااقل  ايوة احساسة مقصدش  غير الاحساس  يمكن اكون غرقت بحبى اعترف ان حبى فيضان كبير انا شخصيا مش قادرة انى استوعب ازاى بقى كدة  بس عذرى انك تستاهل الحب دة يمكن انت مش عارف نفسك ايوة طبيعى جدا ناس كتير بتبقى مش عارفة نفسها كويس الى شايفها من برة بسهو الى يقدر يقيم ويحس ويقدم الى تستاهل من حب حبى ليك فوق احتمالك بس عذرى انى لاقيتك ابويا وابنى  واستغنى بيك عن كل رجال الكون  حبى فوق احتمالك بس انت تستاهلة لو فكرت شوية هتلاقيك تستاهلة بجد 
انا مش مضايقة انك مش بتقدم نفس طفان الحب لانى مش طلباة انا مستكفية  بوجودك نفسة باهتمامى بيك  بشعورى الى اسم حب  صعب يتسمى بية لانة اكبر واكبر واكبر 
الى مضايقنى انك مش مقدر دة احساسى انى بخنقك بالقرب  
فى النهاية عارفة ان محدش بياخد كل شى رزقنى الله حبك فى قلبى  حتى وان كنت تحبنى بطرقة عادية انا ارضى بذلك 
اغلقت الرسالة و غلفتها بشريط احمر مع سى دى 

مكتوب عليها ارجو سماع تلك الاغنية قد تسطيع ان تساعد فى فهم رسالتى

ليست هناك تعليقات:

وأما الجدار

في رحلة حياتنا نصادف جدران عديدة  قد يلفت نظرنا روعة تصميمة ورونقة أو تهدمة وشقوقة  لكننا نمر وننسي الجدار الرائع الذي أدخل  البهجة لنفوسنا...