الجمعة، 11 مارس، 2016

انا مش حبيبتك

انت حبيبي انت ابويا انت ابني
روحي اللي لما تسيبني ثانية قوام تسبني
مشكلتي انك حاجة اكبر من حبيبي
لكن بحس ان انت بس يادوب حاببني

بدات بتلك الكلمات رسالتها الية  مشكلتى معاك ان انت حبيبى ودنيتى وانت يدوب فعلا حاببنى  اكبر مشكلة تواجة اى انسان انة يكون فى علاقة  طرفها الاخر احساسة ااقل  ايوة احساسة مقصدش  غير الاحساس  يمكن اكون غرقت بحبى اعترف ان حبى فيضان كبير انا شخصيا مش قادرة انى استوعب ازاى بقى كدة  بس عذرى انك تستاهل الحب دة يمكن انت مش عارف نفسك ايوة طبيعى جدا ناس كتير بتبقى مش عارفة نفسها كويس الى شايفها من برة بسهو الى يقدر يقيم ويحس ويقدم الى تستاهل من حب حبى ليك فوق احتمالك بس عذرى انى لاقيتك ابويا وابنى  واستغنى بيك عن كل رجال الكون  حبى فوق احتمالك بس انت تستاهلة لو فكرت شوية هتلاقيك تستاهلة بجد 
انا مش مضايقة انك مش بتقدم نفس طفان الحب لانى مش طلباة انا مستكفية  بوجودك نفسة باهتمامى بيك  بشعورى الى اسم حب  صعب يتسمى بية لانة اكبر واكبر واكبر 
الى مضايقنى انك مش مقدر دة احساسى انى بخنقك بالقرب  
فى النهاية عارفة ان محدش بياخد كل شى رزقنى الله حبك فى قلبى  حتى وان كنت تحبنى بطرقة عادية انا ارضى بذلك 
اغلقت الرسالة و غلفتها بشريط احمر مع سى دى 

مكتوب عليها ارجو سماع تلك الاغنية قد تسطيع ان تساعد فى فهم رسالتى

ليست هناك تعليقات:

التجربة

الحلقة الاولي تمهيد عندما  يظلم الواقع من حولك تبحث عن طاقة نور حتى لو صغيرة تحاول بكل طاقتك أن تتمسك بتلك البقعة الصغيرة من الضوء لو كنت...