الأربعاء، 1 أغسطس 2007

قصص الحب الجميلة

33_asmilies-com



gallery_1528_33_104695

هناك 20 تعليقًا:

غمض عينيك يقول...

مش عارف
الحياة مابقاتش زي زمان
لازم الحب يبقى اقوي بكتيراوي من زمان عشان يوصل لنفس النتيجة
بيتهيألي مجنون ليلي لوكان في عصرنا مكانش اتجنن
كان عرف يظبط نفسه من اول وجديد

:):)

معلش بس انا الصورة في دماغي كوميديه شوية
قيس بيتصل بليلى وهي بتكنسل عليه
:))))))))))))

محمد سمير

اسكندراني اوي يقول...

يا ايويه
ليه بنشكك ان الحب الجميل موجود
وحيفضل موجود
ومش حيموت
اما حكايه اللي اتجنن واللي انتحر
اعتقد ان زمانهم غير زمانا
ومتاكد ان هناك على وجه الارض من قد يضحي بحياته في سبيل محبوبته

تحياتي على البوست قليل الكلمات
كبير المعنى

wahed يقول...

قصص الحب الجميله اكيد ناقصه قصه
وبين كل الاغاني فيه غنوةحب ناقصه
الجمله اللي بعدها لم اعرف اقراها مش واضحه

لكن الباقي عرفت اقراه

اكيد فيه حب, بس يوصل لدرجة ان الواحد يموت نفسه او يتجنن !!!! لالالا يبقي الواحد احسن يبعد عن الحب اذا كان هيوصلني للانتحار او الجنون يفتح الله ههههههه

ايوية يقول...

محمد
خلاص لما ليلى تكنسل علية يبعتلها ماسدج
شكرا للزيارة

----------------------------

اسكندرانى
اكيد موجود الى ممكن يضحى بحياتة علشان من يحي بس ياترى فين بقوا قليلين قوى

------------------------

وحيد

دة من احلى ما غنت نجاة
قصص الحب الجميلة
اكيد ناقصها قصة
وبين كل الاغانى غنوة حب ناقصة
عارفة ومتقولشى انت انى انا وانت هية الغنوة الى ناقصة

بس صدقنى لو ضحيت علشان حبيبك تبقى احلى تضحية
شكرا للزيارة

aliaa يقول...

اعتقد ان الحب لازال موجود لكن قليل لما نلاقى حد يضحى عشان حبه او حبيبته
بس هو موجود
وروميو وجوليت ومجنون ليلى حاجات كانت زمان مش بتاعت زمانا ده الحب دلوقتى اختلف شوية

ايوية يقول...

شكرا علياء للزيارة بس تفتكرى لية الحب اختلف

klmat يقول...

اكيد الحب موجود
وممكن يكون فى تضحيات
بس مش انتحار ولاجنان
كل وقت وله ادان
تحياتى وسلامى

ايوية يقول...

كلمات
الحب موجود بس فيى مشكلة اننا بنحاول نخبية منظهروش زى منكون خايفين

e7na يقول...

وبين كل الاغانى فيه غنوة حب ناقصه

Abeer يقول...

بصي .. انا لحد فترة قريبة مكنتش بصدق ان في حد ممكن يحب حد بالطريقة ديه
وان الكلام ده بتاع روايات وافلام بس
بس انا شفت تجربة بنفسي
لو حد حكاها قدامي مش هصدق

اكيد موجود
بس احنا اللي مش بناخد بالنا في زحمة حياتنا

Ahmed AL-Hussany يقول...

الله موضوع جميل جدا
وممكن ياخد عمر نتكلم عنه
لكن عالسريع كده
الحب اللي من النوع ده مش موجود
لان الحب دخل فيه مصالح وفلوس
ولو موجود فالدنيا وما فيها من مشاكل كفيله باجهاضه
للاسف الحب ده كان زمان وفي الكتب والاشعار
علشان كده بنقول عليه حب من زمن جميل
تحياتي

زى الهوا يقول...

اولا شكل البلوج بتاعك جامد , وبالنسبة إن فيه زى رميو وجوليت اه اكيد فيه وانا شفته بعنيا , بس الحياة مابقتش مستهلة إن واحد ينتحر لأن بقى فيه كذا وسيلة يعبر بيها عن حبه , انا بجد شفت نماذج رائعة

ايوية يقول...

e7na
شكرا للزيارة
-----------------------------
عبير عندك حق اكيد الحب موجود بس بنتعب قوى علشان نشوفة

-------------------------------
احمد لمرة التانية حمد الله على السلامة
تفتكر خلاص زمن الحب انتهى ولا ممكن نرجعة

------------------

زى الهواء
اتمنى تكون اول زيارة سعيدة ليك واشكرك واتمكنى تنورنى بتعليقاتك دايما

صاحب البوابــة يقول...

ويظل الحب موجودا

ولو فنى البشر

!!!

تحياتي

ايوية يقول...

صاحب البوابة
شكرا للزيارة تفتكر الحب هيفضل فعلا موجود

ولا زى الشاعر مقال الحب على الارض بعض من تخيلنا لو لم نجدة فيها لاخترعناة

He & She يقول...

Very Nice Blog. This is my first time to visit you. Seems you have a strong personality too. I will surely be a regular reader. Keep up

vetrinary يقول...

شربت من نيلها
وسكرت فى بارتها
ووقفت ف طوابير العيش سنه 91
بحب زحمتها
واهلاها اللى مش لاقيين ياكلو
وحشاشين البلد اللى عارفين حقيقتها
واللى انا واحد منهم
بحب الاتوبيس ابو ربع جنيه مع انى معايا ملاكى
وبحب منظر الظابط وهوا بيشخط فى الكلاب اللى بتتلم على اى مشكله او حادثه
بحب الفضول بتاع الناس هنا
بس
مش عارف احب مصر


هتناك ولازم كلنا نتناك
عشان ميفضلش فيكى يا مصر ولا راجل
لو كتفونى وناكونى
ابقى مش متناك
عيان بينيك ف ميت
يبقى مات راجل

العظيم نجيب سرور
الله يغفرله

د /إياد حرفوش يقول...

الحب لم يتغير و لكن ايقاع الحياة، و بالتالي ايقاع كل مافي الحياة بما في ذلك الحب، تحياتي

ايوية يقول...

هو وهى شكرا للزيارة والكلام الرقيق واتمنى الزيارة الدائمة


-------------------------------

د / اياد
ياريت الحب يرجع زى مكان لانة كان زمان احلى ولة احساس اقوى


-----------------------
vetrinary

شكرا للزيارة بس اسفة على كلامك

وياريت بلاش جزء من كلامك
لانة غير الئق
----------------------

medo يقول...

انا مستعد أضحي بحياتي بس لو لقيت اللي ممكن اضحي من أجلها

اللعنة

وعندما يٱس من أن يزرة ملك النوم أو حتي يبعث لة احد من اتباعة وتعثرت قدماة في الظلام بحثا عن علبة المنوم الذي اجذم لة الصيدلى أن نصف قرص منه...